Kazalo po Združenje ZPMS forumu

Resolucija o nacionalnem planu zdrav. varstva 2008-2013
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po Združenje ZPMS forumu -> Aktualno dogajanje
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
združenje zpms



Pridružen/-a: Sob Mar 2006 14:32
Prispevkov: 447

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 29, 2008 09:45    Naslov sporočila: Resolucija o nacionalnem planu zdrav. varstva 2008-2013 Odgovori s citatom

Resolucija o nacionalnem planu zdravstvenega varstva 2008-2013 "Zadovoljni uporabniki in izvajalci zdravstvenih storitev" ....

Javna razprava bo potekala do 10. februarja 2008.
_________________
združenje zpms
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vanda



Pridružen/-a: Tor Okt 2007 18:48
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 03, 2008 18:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Prosim vse, ki ste preučile resolucijo o nacionalnem planu zdravstvenega varstva 2008 - 2013, da poveste svoje mnenje.
Kaj menite o multidisciplinarnih timih v patronažnem varstvu?
Razširitev paliativne oskrbe na nivoju PV ter zagotavljanje 24 urne oskrbe?
Kakšne so vaše pripombe, mnenja?



LP, vanda
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slavica
Gost





PrispevekObjavljeno: Ned Feb 03, 2008 19:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala Vanda, da ste odprla tole razpravo. Upam, da se bodo odzvale tudi druge kolegice. Vse premalo se zavedamo, da lahko sami pripomoremo k dobremu programu s svojimi konstruktivnimi pripombami in predlogi.

Moje mnenje je, da ne bomo nikoli dovolj poudarjali, kako pomembno je ohraniti polivalentno patronažno službo. Z ozirom na teoretična izhodišča bi bilo potrebno tudi cenovno ovrednotiti patronažne obiske oziroma aktivnosti polivalenten patronažne službe, ki jih zdaj večinoma delamo volontersko ali jih pa ravno zato, ker niso plačani, sploh ne izvajamo. Na primer: obravnavo družine in lokalne skupnosti kot subjekta, razne intervencije, ki jih izvajamo, a jih lahko beležimo le za statistični prikaz......
Torej - Strokovna doktrina in iz nje izhajajoči patronažni obiski, Navodila za izvajanje preventivnega zdravstvenega varstva na primarni ravni, Pravila obveznega zdravstvenega zavarovanja, Razmejitev zdravstvene nege in kompetence patronažne medicinske sestre v zvezi z omejitvami glede na samostojno delo na terenu, bi se morali medsebojno ujemati.
Predvsem bi bilo potrebno poudariti pomen preventivnih patronažnih obiskov in čim širše možnosti za njihovo izvajanje.

Pogrešamo sodelovanje stroke zdravstvene nege pri pogajanjih za Dogovor in aktivnejše vključevanje v oblikovanje zdravstvenega sistema oziroma zdravstvene politike.
Članstvo in delovanje vodilnih iz naše stroke v Gibanju za ohranitev javnega zdravstva se je v tem kontekstu pokazalo za vse prej kot koristno.

Interni strokovni nadzor bi se moral ( tudi v praksi ) preimenovati oziroma preoblikovati v sisteme kakovosti, do katerih bi nas popeljalo svetovanje in pomoč ter računalniška - strojna, programska in strokovna podpora, ki bi morala biti dostopna in prijazna do izvajalcev in uporabnikov. Iskanje napak je v razvitih družbah že zdavnaj preživeta oblika.

Patronažne medicinske sestre bi morale imeti več kompetenc, saj smo strokovnjakinje na področju zdravstvene nege. Predvsem bi morale prevzeti pisanje naročilnic za MTP za nego bolnika, morale pa bi imeti tudi v določenih situacijah možnost samostojnega odločanja o patronažnem obisku oziroma možnost same sebi napisati delovni nalog.

Mreža izvajalk patronažnega varstva je teoretično urejena, a številne nepravilnosti kažejo na to, kako močno manjka nadzora nad realnim stanjem.

Dejstvo je, da se bomo v prihodnosti na terenu soočali poleg patronažne službe še s posebno službo za paliativno oskrbo na domu in tudi z dolgotrajno oskrbo. V nacionalnem planu zdravstvenega varstva bi bilo potrebno opredeliti področja posameznih služb.
Gotovo pa so avtorji teh predlogov upoštevali tudi izkušnje drugih držav pri uvajanju teh dejavnosti. Upajmo, da bodo prinesle spremembo na bolje, tako za uporabnike kot tudi za izvajalce.

Patronažnim medicinskim sestram, ki želijo svoje delo opravljati kot koncesionarke, bi bilo potrebno to omogočiti in poskrbeti za izvajalkam prijaznejše postopke pridobivanja koncesij ter tudi definirati nadaljnje (konstruktivno ) sodelovanje s pristojnimi javnimi zdravstvenimi zavodi. Prav tako je popolnoma nepotrebno, da imajo zasebnice svoje poslovne prostore v javnem zdravstvenem zavodu, če tega ne želijo, saj se patronažni obiski izvajajo izključno na terenu in nikoli na sedežu dejavnosti.
Sicer pa za to področje pridejo v poštev tudi splošne pripombe, ki smo jih dali že na Predlog Zakona o koncesijah, čeprav je nekaj tega že urejenega ( razmejitev materialnih stroškov ):



Upajmo, da bo tudi drugim izvajalkam zdravstvene nege omogočeno, da bodo kot samostojne nosilke dejavnosti le - to lahko opravljale kot koncesionarke.

To je le nekaj nekaj mojih misli, predlogov oziroma izhodišč za nadaljno razpravo.
Nazaj na vrh
združenje zpms



Pridružen/-a: Sob Mar 2006 14:32
Prispevkov: 447

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 07, 2008 14:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Javna razprava je podaljšana za 45 dni - do 26. 3. 2008.
_________________
združenje zpms
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slavica
Gost





PrispevekObjavljeno: Pet Feb 15, 2008 18:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

www.mz.gov.si - 13. 2. 2008

Ministrica za zdravje Zofija Mazej Kukovič je danes za Slovensko tiskovno agencijo podala izjavo glede včerajšnje novinarske konference Gibanja za ohranitev javnega zdravstva. Kot poroča STA, je pozvala vse, "ki so naperjeni proti Resoluciji o nacionalnem planu zdravstvenega varstva, naj dajo konkretne predloge, kako jo izboljšati". Kritiziranje "vse počez" pa je ponižujoče za vse tiste, ki so delali na tem dokumentu....
Nazaj na vrh
združenje zpms



Pridružen/-a: Sob Mar 2006 14:32
Prispevkov: 447

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 22, 2008 12:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

www.mz.gov.si

v petek, 22. februarja 2008, organiziramo javno tribuno "Resolucija o nacionalnem planu zdravstvenega varstva"......
_________________
združenje zpms
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
združenje zpms



Pridružen/-a: Sob Mar 2006 14:32
Prispevkov: 447

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 22, 2008 16:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Planet

Na javni tribuni ponovno o koncesionarstvu.....
_________________
združenje zpms
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
združenje zpms



Pridružen/-a: Sob Mar 2006 14:32
Prispevkov: 447

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 16, 2008 18:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Združenja zasebnih patronažnih medicinskih sester
www.patronaza.si

Pripombe in dopolnila Resoluciji o Nacionalnem planu Zdravstvenega varstva 2008 - 2013: »Zadovoljni uporabniki in izvajalci zdravstvenih storitev«

Datum: 16. 3. 2008


3. Prednostna razvojna področja s cilji
3.2. zdravstvena dejavnost
- (4)(zagotovitev kakovosti in varnosti z nadzorom) sodobno in učinkovito spremljanje kakovosti in varnosti zdravstvenih storitev.
- (7)usposabljanje in spremljanje učinkovitosti managementa
- (12)nova opredelitev vloge zbornic in združenj ter redno spremljanje uspešnosti njihovega delovanja.

7. Zdravstvena dejavnost
7.2. Mreža zdravstvenega varstva v republiki Sloveniji ( mreža)
7.2.1.1. Primarna raven
Dodati:
Polivalentno patronažno zdravstveno varstvo izvajajo družinske patronažne medicinske sestre (PMS). PMS so v stroki Zdravstvene nege edine samostojne nosilke dejavnosti, koncesionarke v patronažnem varstvu predstavljajo 11% vseh izvajalk.
Patronažna dejavnost se opravlja izključno na terenu, obsega pa kurativne patronažne obiske, ki se opravljajo po nalogu naročnikov - zdravnikov in preventivnih patronažnih obiskov, ki jih določajo Navodila za izvajanje preventivnega zdravstvenega varstva na primarni ravni ter Pravila obveznega zdravstvenega zavarovanja. Dejavnost je financirana izključno iz obveznega zdravstvenega zavarovanja.


7.2.2. Ukrepi za ureditev mreže
Zaradi pričakovanih demografskih in epidemioloških sprememb je treba temu ustrezno načrtovati delo in postavljati prioritete na primarni in sekundarni ravni. Da bi omogočili neprekinjeno in celovito obravnavo pacientov, je treba vzpostaviti pogoje za tesno sodelovanje med izbranim osebnim zdravnikom in specialistom oziroma bolnišnico ter izvajalci zdravstvene nege na obeh ravneh zdravstvenega varstva……

7.2.2.1. Primarna raven
tretji odstavek:
Občine naj z ukrepi spodbujajo delo zdravnikov in drugih zdravstvenih delavcev na področjih, kjer je zanimanje za delo zdravstvenih delavcev zmanjšano. Država naj v proračunu opredeli sredstva za spodbude zaposlovanju in jih skladno s potrebami dodeli občinam za tovrstne namene. Zdravnikom in patronažnim medicinskim sestram v odročnih območjih je treba omogočiti prednostni dostop do strokovnega izpopolnjevanja, da jih oddaljenost od centrov znanja ne bo ovirala pri njihovem strokovnem razvoju.
4. odstavek:
Mreža patronažne službe se bo povečevala s potrebami, ob sočasnem uvajanju multidisciplinarnih timov za nego in oskrbo na domu. Vodja multidisciplinarnega tima naj bo družinska patronažna medicinska sestra, ki najbolje pozna stanje na terenu in razpoložljive službe za pomoč na domu. Patronažna medicinska sestra koordinira delo s službami v zdravstvenem domu, je v stalnem kontaktu z družinskim zdravnikom, s službami na sekundarnem in terciarnem nivoju zdravstvene dejavnosti, z drugimi službami in organizacijami zunaj zdravstvenega doma (centri za socialno delo, pomoč na domu, lokalna skupnost,RK, domovi starejših občanov...) (Barbara Metlikovič, viš.med. ses.)

Paliativna oskrba bolnikov bo dobila svojo vlogo v multidisciplinarnem timu.
Zdravstveno nego in psihosocialno oskrbo bolnikov in njihovih družin, ki predstavljata pomemben del paliativne oskrbe, že izvajajo družinske patronažne medicinske sestre. Patronažne medicinske sestre se izobražujejo na trenutno razpoložljivih seminarjih s področja paliativne oskrbe. Teh izobraževanj je še premalo. .Na sistemskem nivoju je potrebno urediti dodatna izobraževanja s tega področja.
Kontinuirane zdravstvene oskrbe brez sistemsko urejenega obveščanja ni. In prav sistemska neurejenost obveščanja o odpuščanju hudo bolnih v domačo oskrbo je vseslovenski problem. Kadar je družinska patronažna medicinska sestra obveščena o prihodu bolnika na dom, se poveže z družinskim zdravnikom, na bolnikovem domu preveri pogoje za premestitev, pomaga preskrbeti potrebne medicinsko tehnične pripomočke, nudi podporo in strokovno svetovanje svojcem. Na ta način sprejem terminalnega bolnika v domače okolje dobro steče. Priznati je treba, da družinske patronažne medicinske sestre in družinski zdravniki potrebujejo še dodatna znanja za uspešno izvajanje paliativne oskre. Predpogoj kvalitetne paliativne oskrbe pa je dobro timsko delo.
. Ko je človek terminalni bolnik, so mu najbližji svojci, nato pa družinski zdravnik in družinska patronažna sestra, ki sta ga v poteku bolezni že doslej spremljala. Ljudje imajo lahko do posebnega paliativnega tima zadržke, ker jih razumejo kot angele smrti, zato uvajanje posebnih paliativnih timov marsikje ne bo dobro sprejeto med hudo bolnimi in njihovimi svojci.(Barbara Metlikovič, viš.med. ses.)


Sočasno s tem je potrebno doseči večjo ozaveščenost posameznikov in spodbuditi večje vključevanje družine in njenih članov ter drugih nepoklicnih izvajalcev v dolgotrajno oskrbo, kar bo pomenilo izboljšanje dostopnosti do teh storitev in njihovo učinkovitost.

Merila za opredelitev mreže na primarni ravni
Kriteriji za določanje mreže na primarni ravni so:

- Za dejavnost patronaže – potrebno določiti v sodelovanju z RSKZN, ki naj opredeli tudi potrebe po usposobljenem kadru za paliativo.
Trenutno veljavna mreža v patronažni dejavnosti je ustrezna in pomeni okoli 2300 prebivalcev na eno PMS, dolžnost posameznih služb patronažnega varstva v posameznih Zdravstvenih domovih pa je bila, da terene, ki jim pripadajo, pravično razdelijo glede na število prebivalcev ter geografske in demografske značilnosti tega območja in da v patronažni dejavnosti zaposlijo toliko PMS kot jih plača ZZZS. Ugotavljamo, da tam, kjer tega niso storili do soočanja z zasebništvom, prihaja do šikaniranja kandidatk za zasebništvo, ko jim dodelijo teren s preveč ali premalo prebivalci oziroma s populacijo, ki po demografskih značilnostih ne zagotavlja možnosti za opravljanje zadostnega števila storitev ali pa jim odrinejo oddaljene, hribovite terene. Ugotavljamo tudi, da ponekod število zaposlenih PMS ni enako številu plačanih, zato so tam prisiljene patronažne medicinske sestre presegati normativ v taki meri, da opravijo storitve tudi za manjkajoči del izvajalk. Tudi za prikrivanje tega dejstva je soočanje z zasebništvom moteče za vodstva zdravstvenih domov. Ugotavljamo celo, da imajo zasebne patronažne medicinske sestre ponekod preveliko število prebivalcev na svojem terenu, zanje opravijo velik, neplačan presežek storitev, plačilo za to populacijo pa seveda prejema pristojni Zdravstveni dom. Do takih anomalij prihaja v okoljih, kjer so vodstva Zdravstvenih domov, pristojne občinske in ZZZS službe povezane v skupnem interesu zaviranja zasebništva v patronažni dejavnosti. Obstoječa mreža izvajalcev patronažne dejavnosti je torej ustrezna, le večji nadzor nad realnim stanjem bi bil potreben.

Dobro organizirana Polivalentna patronažna dejavnost je s strokovnega in ekonomskega vidika najidealnejša oblika oskrbe bolnikov/ varovancev z zdravstveno nego na njihovih domovih, zato jo je potrebno ohraniti in poskrbeti za nadaljnji razvoj in prilagajanje potrebam vseh treh subjektov obravnave: bolniku/varovancu, družini in lokalni skupnosti ter dinamiki družbe in s tem povezanimi spremembami zdravstvene politike.

S finančnim ovrednotenjem storitev obravnave družine in lokalne skupnosti bi bilo potrebno patronažni dejavnosti omogočiti tudi dejansko izvajanje teh storitev.

V program preventivnih patronažnih obiskov je ponovno potrebno uvesti še posebno ranljivo skupino starostnikov ter ji tako omogočiti patronažno varstvo oziroma Pravila obveznega zdravstvenega zavarovanja prilagoditi Navodilom za izvajanje preventivnega zdravstvenega varstva na primarni ravni in teoretičnim smernicam patronažne zdravstvene nege.

Upoštevanje zakonodaje s področja preprečevanja okužb je v patronažni dejavnosti še posebno pomembna. Ker pa je le-ta v nekaterih točkah nerealna, bi se morala patronažna stroka aktivno vključiti v aktivnosti za njeno (pre)oblikovanje.

Zaradi velike širine delovanja v polivalentni patronažni službi je potrebno poskrbeti za nenehno izobraževanje izvajalk, spremljati kakovost storitev in preprečevati izgorevanje ter vse to upoštevati pri planiranju materialnih stroškov te dejavnosti.

Z ozirom na razvoj informatizacije v zdravstvu je potrebno izdelati smernice za vključevanje izvajalcev patronažne zdravstvene nege v skupni informacijski sistem in storitvam, opravljenim na domovih bolnikov prilagoditi obrazce za dokumentacijo, strojno in programsko opremo ter način in čas evidentiranja storitev.
Z obnovljenim, sodobnejšim obrazcem za statistični prikaz storitev bi bila patronažna dejavnost, glede na opravljeno delo, prikazana v realnejši podobi.

Izvajalkam polivalentne patronažne službe se lahko razširijo kompetence v okviru veljavne razmejitve zdravstvene nege in iz te izhajajoče dodatne razmejitve intervencij zdravstvene nege in diagnostično terapevtskih postopkov, ki jih lahko patronažna medicinska sestra izvaja na terenu. V postopku pridobivanja soglasij je predlog za predpisovanje medicinsko tehničnih pripomočkov za nego bolnikov.


Stanje leta 2013 v primerjavi s stanjem koncem leta 2007 :

Zdravstvena nega: (Zakon o zdravstveni negi, aktivno vključevanje v oblikovanje zdravstvene politike oziroma zdravstvenega sistema, sodelovanje stroke zdravstvene nege kot enakovrednega partnerja pri pogajanjih za Dogovor….)
Pričakujemo, da bo ta dopolnila prispevala Zbornica – Zveza.

Patronaža: (program strokovnega dela in razvoja polivalentne patronažne dejavnosti, nosilec odgovornosti za strokovnost v patronažni dejavnosti, sistemi kakovosti, prilagajanje zakonodaji - možnosti za oblikovanje realnejših smernic ( infektivni odpadki v patronažni dejavnosti ), prilagajanje informatizaciji v zdravstvu, dolgotrajna oskrba na domovih bolnikov, paliativna oskrba na domovih bolnikov, kontinuirana zdravstvena nega, povečan obseg preventive v patronaži – starostnik, družina, lokalna skupnost…, planiran delež koncesionark v patronažni dejavnosti, oblikovanje pogojev za opravljanje zasebne patronažne dejavnosti z vidika stroke, javno zasebno partnerstvo na področju patronažne dejavnosti, širitev kompetenc patronažne medicinske sestre….)
Pričakujemo, da bo ta dopolnila NPZV(08-13) prispevalo vodstvo strokovne sekcije.


7.2.4. Koncesije
7. odstavek:
Občina kot ustanoviteljica javnih zdravstvenih zavodov (ZD) je dolžna zagotoviti, da se zasebna zdravstvena dejavnost v kar največji meri izvaja v najetih prostorih zdravstvenega doma, saj se na ta način zagotovi smotrno izkoriščenost in namensko uporabo obstoječih kapacitet.
Patronažnim medicinskim sestram, ki želijo svoje delo opravljati kot koncesionarke, bi bilo potrebno to omogočiti in poskrbeti za izvajalkam prijaznejše postopke pridobivanja koncesij ter tudi definirati nadaljnje (konstruktivno ) sodelovanje s pristojnimi javnimi zdravstvenimi zavodi. Prav tako je popolnoma nepotrebno, da imajo zasebnice svoje poslovne prostore v javnem zdravstvenem zavodu, če tega ne želijo, saj se patronažni obiski izvajajo izključno na terenu in nikoli na sedežu dejavnosti.

7.4. Upravljanje s človeškimi viri
2. odstavek:
Vodje bo potrebno usposabljati za vodenje zaposlenih po sistemu vodenja z zgledom in izbranimi veščinami ter zagotoviti nenehno merjenje njihove uspešnosti. Izboljšali bomo….

7.6. Nadzor v zdravstvu
4. odstavek:
Interni strokovni nadzor je pomemben element sistemov kakovosti. Je oblika svetovanja in pomoči izvajalcem in ne iskanje napak, kar je v razvitih družbah že zdavnaj preživeta oblika nadzora. Izvajajo ga zdravstveni delavci in sodelavci s samonadzorom….


Večkrat uporabljeni termin (dolgoročno) vzdržen (sistem zdravstvenega varstva) bi bilo zaradi več različnih pomenov ( glej Slovar slovenskega knjižnega jezika ) smiselno zamenjati s stabilen.




Predsednica ZZPMS
Slavica Molan, dipl.m.s.
_________________
združenje zpms
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
polonca
Gost





PrispevekObjavljeno: Ned Mar 16, 2008 21:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Super! Odkod vam energija in še vedno volja?
Nazaj na vrh
Slavica
Gost





PrispevekObjavljeno: Tor Mar 18, 2008 07:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kar se mora, ni težko, pravijo. Res je sicer, da Resolucija o nacionalnem planu zdravstvenega varstva in podobni dokumenti v knjižnih izdajah gotovo ne bi billi "bestselerji". Nekateri jih prebirajo zaradi radovednosti, drugi zato, da lahko kritizirajo vlado in s pripombami krepelijo trenutno aktualneg ministra, večina jih pa sploh ne prebira. Vse premalo pa je takih, ki to počnejo z dobrim namenom prispevanja konstruktivmnih pripomb in dopolnil.
Še posebno premalo pa je takih v stroki zdravstvene nege. Nič ne pomaga vpitje, da smo najštevilčnejša skupina izvajalcev, a kljub temu v NPZV in podobnih dokumentih skoraj prezrta, če se ne znamo oglasiti in opozoriti na svojo pomembnost takrat, ko je za to priložnost.
No ja...., ker je do izteka podaljašnega roka za javno razpravo še nekaj dni, bomo mogoče še celo prijetno presenečeni in bo razen Sindikata delavcev v zdravstveni negi in ljubljanskega društva MSBZT ter zasebnih patronažnijh medicinskih sester iz ZZPMS, Andreja Peternelj, ki se trudi uskladiti naše pripombe in jih tudi sama prispeva, prejela še kakšno pošiljko dopolnil za tako pomemben dokument, kot je NPZV.


Nazadnje urejal/a Slavica Tor Mar 18, 2008 14:56; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Vali



Pridružen/-a: Ned Mar 2006 13:39
Prispevkov: 634

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 18, 2008 14:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zelo smo ponosne na našo predsednico Slavico, ki se poleg svojega dela, ukvarja še z vso to papirno vojno. Naša stroka zelo potrebuje takšne posameznike, saj nas sicer ne bodo upoštevali v nobenem dokumentu. Od naše prepoznavnosti pa je seveda odvisna tudi prepoznavnost zdravstvene nege v celoti.

Nazadnje urejal/a Vali Sre Mar 19, 2008 07:13; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
POLONA



Pridružen/-a: Pon Sep 2006 16:27
Prispevkov: 31
Kraj: KRŠKO

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 18, 2008 19:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Super Slavi, tudi jaz sem ponosna nate in na združenje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
majda n



Pridružen/-a: Sre Apr 2006 20:48
Prispevkov: 342

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 18, 2008 22:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Slavica in Barbara čestitam za odlične pripombe. Res pa je, da ob vašem trudu za dobro nas in našega združenja lahko samo zardevamo.....
Vesele in ponosne smo, da vas imamo.
Razz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
združenje zpms



Pridružen/-a: Sob Mar 2006 14:32
Prispevkov: 447

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 28, 2008 06:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

STA | 27. marec 2008
Plan zdravstvenega varstva kmalu na vlado


Ljubljana, 27. marca (STA) - V sredo se je zaključila javna razprava o Resoluciji o nacionalnem planu zdravstvenega varstva, ki načrtuje razvoj področja v naslednjih petih letih. Na ministrstvu za zdravje so prejeli nekaj čez 100 predlogov za dopolnitev, ko jih bodo obdelali, bodo dokument posredovali na vlado, so sporočili z ministrstva.
V končnem dokumentu bo ministrstvo upoštevalo vse predloge, ki se bodo lahko smiselno vključili v koncept resolucije, poleg tega pa bo ministrstvo tudi pisno odgovorilo vsem predlagateljem predlogov za dopolnitev, poudarjajo.

Kot so zapisali v današnji izjavi za javnost, nasprotujejo izjavam Gibanja za ohranitev javnega zdravstva, ki "povsem neutemeljeno trdi, da je resolucija premalo prilagojena evropski strategiji, saj velik del pripravljenega dokumenta temelji ravno na evropski strategiji". Zavračajo tudi izjave gibanja, da je dokument preslabo pripravljen in da zato ne bodo sodelovali v javni razpravi. "Njihova predstavnica je bila udeleženka javne tribune o resoluciji, ki jo je pripravilo ministrstvo, kjer je imela dobro priložnost predstaviti mnenje Gibanja za ohranitev javnega zdravstva, vendar pa ni predstavila nobenih konkretnih predlogov," so zapisali.

Na ministrstvu so se odzvali tudi na očitke Zveze društev upokojencev, da je resolucija pisana na kožo zasebnim zdravnikom. "Za tako trditev ni nobenih osnov. V pripravi resolucije smo upoštevali vso veljavno zakonodajo in v samem dokumentu ni nikjer potrditve za omenjeno trditev. Resolucija je namenjena doseganju pozitivnih ciljev, kot je na primer zmanjšanje čakalnih dob, zato splošne izjave brez podlag po nepotrebnem vznemirjajo slovenske upokojence," menijo.

Zavrnili pa so tudi očitke, da ima ministrstvo čuden odnos do civilne družbe. "Ministrstvo v tej sestavi je bilo prvo po dolgih letih, ki je civilno družbo povabilo na predstavitev resolucije in jih tudi pozvalo, da aktivno sodelujejo pri pripravi dopolnitev, kar so na sami predstavitvi pohvalili številni predstavniki civilne družbe," so zapisali.
_________________
združenje zpms
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slavica
Gost





PrispevekObjavljeno: Pet Apr 04, 2008 18:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pripombe Zbornice - Zveze na Predlog resolucije o Nacionalnem planu......
Nazaj na vrh
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po Združenje ZPMS forumu -> Aktualno dogajanje Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by Patronaza © 2010 Združenje ZMPS